torsdag, oktober 05, 2006

Lets go shopping Dear!

Igår kom det att pratas om det kommande shoppingcentrat i Högsbo industriområde. Och det började lysa i både mina och Snegurotjkas ögon. Vi som var sådana antikapitalister. Som minsann inte skullle konsumera en massa onda, kapitalistiska varor. Vilken tur att det gick över! Hon toppade dessutom med en historia om Freeport, och jag inser att jag nog behöver åka dit. Vi behöver nog också en bil för kommande shoppingutflykter.
Idag blir det bröllopsfesttillbehörs-shopping. I Kållered. Gamla goa Kålleredköpstadshopping. Undas om jag inte har lite brist på... värmeljus och servetter också?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag vill åka med... Aldrig nån som kör mig. Gammal körkortslös slö pensionärs lookalike som man är... ;)

Anonym sa...

Hmm så du erkänner öppet att du inte är antikapitalist längre?
Nu blir jag orolig. Röstade du på Fredrik i smyg?

lisa sa...

Sixes: Jag mutade min mamma. Lyx!
Rekan: Du vet ju att jag gör vad som helst för en dag på IKEA. Till och med röstar på Alliansen!