torsdag, oktober 26, 2006

Fritt fram!

Inte för att jag skriver så himla intressant och tokbra hela tiden. Men efter att inte fått en endaste liten kommentar på mina senaste inlägg, har jag nu dragit slutsatsen att ni, som läser, är ungefär lika lata som mig. Man drar sig för att kommentera när man måste skriva in en massa bubbliga bokstäver. Jag provar att ta bord WordVerification för den här gången. Vi får se hur det går. Men om spam-monstret anfaller igen, får ni vackert bita i det sura äpplet.
Tack och hej.

7 kommentarer:

Sir Realistic sa...

Det är svårt med kommentarer ibland.
De där listorna har det gått inflation i så de kommenterar jag i stort sett aldrig.

PS. Hittade dig genom Cliff Hanger. Välkommen att hälsa på hos mig, vetja... DS

lisa sa...

Ja, listor är inge kul att kommentera.
Ska kolla in dig.

Anonym sa...

Igår var vi på värsta Styling Partaj!Stajling tanten behövde stajla sig själv, pinsamt! Men vi hittade fina grötfat och skålar och Muminmugg förstås. Skål för tokbraiga bloggen som sällan behöver några kommentarer!
mamman

Hanna sa...

Älskling. Jag vet inte om det är min dator som inte idds uppdatera sidorna eller vad. Men varje gång jag har gått in på din sida den här veckan har det senaste inlägget varit Män som hatar kvinnor. Och idag vips är en hel veckas skrivskörd intjoffat på en och samma gång. Märkligt.

lisa sa...

mamma: Jag tror nästan att hon var lite för stylad, den där stylaren. Hon hade mer tänkt på att matcha glasögon och ansiktsfärg än på vad hon skulle prata om....

Stursk: Skumt. Firefox verkar göra så ibland har jag hört?!?

Cliff Hanger sa...

Jag vet, det är inte kul när det är snålt med kommentarer. Men det beror inte på att det har varit ointressant här. Jag har haft ont om tid bara. Don´t worry, jag är lojal!

lisa sa...

Cliff: det känns tryggt!