måndag, oktober 02, 2006

Ursäkt

Haha vad det är bra med mens! Äntligen en anledning att smälla i sig ALL choklad i hela skafferiet. Fast kanske inte oboypulvret, det blir lite torrt. Tur att man har varit på Netto och shoppat billighetsaftereight. Men för att inte bli för tjock och osund så får jag inte ta hela kartongen till datorn och bara möla in. Nej, den måste stå kvar i skafferiet tio steg bort, och jag får bara ta två åt gången. Så får jag motion när jag hämtar mer. Varje gång. Hur smart är inte det?

Jag tror jag ska tipsa motionsguiden!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi! Perfekt motion! Tror jag ska börja också. Nån speciell utrustning som behövs? Förrutom snask då... :D

lisa sa...

sötsaker är det viktigaste. Sedan så kan det vara bra med ett skåp eller en låda, lagom långt från datorn, att lägga snasket i. Någon övrig utrustning, så som skor eller skydd eller så, är överflödig.