torsdag, november 30, 2006

Testet med stort T

vilken möbel är du?

Du är bokhyllan BILLY i mörk fanér!

Bokhyllan BILLY är ordningsam och står vid sitt ord. Bokhyllan läser alltid säkhetsföreskrifter och följer med i flygvärdinnornas säkerhetsgenomgång på flyget. Många BILLY-bokhyllor bär cykelhjälm. Men bokhyllan är inte tråkig, tvärtom är hon/han en uppskattad spexare och skojare på familjefester och i privata sammanhang.


Karriär
BILLY är ingen vindflöjel, utan en vinnare i det långa loppet. Vanliga bokhylle-yrken är datatekniker, uppfinnare, läkare, lärare. BILLY bör dock se upp så att hon/han inte blir inställd i ett hörn. Hon/han måste aktivt anstränga sig och vässa armbågarna. Det finns alltid någon som ropar högre.

Relationer
Bokhyllan BILLY passar bra tillsammans med diskstället GRUNDTAL. Hittar du ett diskställ, tveka inte utan gift dig på stubinen. I släkten finns säkert fåtöljen BARKARBY; ni kommer väl överens när ni ses, men ni vet båda att ni inte borde träffas alltför ofta då konflikter ofrånkomligen kommer att uppstå. Sittkudden PÖSIG ska Bokhyllan undvika. Visst, en blixtsnabb förälskelse kan uppstå mellan PÖSIG och BILLY, men redan efter några dagar märker ni att det bara var spänningen ni båda sökte. Det finns risk att förälskelsen övergår i bitterhet och ovänskap.

Nu hoppas jag bara att min man är ett diskställ. Frågan är hur jag ska få honom att ta reda på det?
I övrigt stämmer testet perfekt, såklart!

Vill du också göra välrden viktigaste test, klicka här.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Och själv blev jag... eh, "TV-stället OBSERVATÖR"!

Inte stämde det särskilt bra heller, men ett känt TV-ställ i historien är August Strindberg, om någon undrade.

lisa sa...

Strindberg som tv-ställ???

Anonym sa...

hmmm, diskstället Grundtal.

fan, jag e så trött att jag orkar inte ens bry mig om det är bra eller dåligt....

lisa sa...

Oj, då är det vi som passar ihop!

Anonym sa...

hehehe bor farligt nära varandra också ;)

lisa sa...

Håll dig borta, ditt onda diskställ!

lisa sa...

Håll dig borta, ditt onda diskställ!

Anonym sa...

lugnt :)