fredag, januari 19, 2007

Nå?

Låg och tänkte igår kväll. Kom fram till att det var dags för en uppryckning. En utrensning. Bra eller dåligt?
Observera 1: att länkarna inte är rangordnade på annat sätt än att världens bästa man kommer först.
Obeservera 2: det finns nu en direktlänk till mina bilder på Flickr. Alla bilder finns inte där för att de är så rasande snygga och fotografiskt korrekta.

Nytt utseende på bloggen. Bra eller dåligt?
Den snyggaste jag någonsinn sett, helt fantastisk!
Allt var bättre förr
Okej
Tusen gånger snyggare än innan
Bättre än innan, men fortfarande ful
Den gamla var snäppet bättre
Free polls from Pollhost.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

hrm, att jag ligger sist igonerar vi ( not ) men det var ganska snyggt med grå bakgrund innan tyclte jag.
Helvitt kändes fel idag.

Färg verkar passa hos dig så jag tycker det var bättre igår

lisa sa...

Jag är inte helt nöjd med det vita heller... blev lite väl vitt. Så det kanske blir grått igen innan kvällen, man vet aldrig.

lisa sa...

Med det ÄR ingen rangordning!!!

SixesAndSevens sa...

På min skärm är den grå... Hade varit snyggare om inläggens rubriker också var så röda som länkarna och det... Eller så är dom det och min dator fattar dåligt. Kom ihåg att det är insidan som räknas! ;)

lisa sa...

Jag ändrade till grå igen, det vita var aldeles för stickigt i ögonen. Så det är inte bara din skärm :)