måndag, mars 05, 2007

Förlåt

Nu har jag äntligen lyckats säga upp mig från jobbet jag fick men som jag inte längre vill ha.

Det var inte så bra för duktighets- och vara-alla-till-lags-komplexet. Blev en liten klump i magen. Jag känner mig så dum så dum. Och stressad, bara för att. Fan! Mitt gamla jobb har verkligen pajjat mig. Jag gjorde slut på all kax och all råg i ryggen och allt skinn på näsan. Nu finns ingenting kvar. Bara den tunna, äckliga huden som kommer efter, röd och klen.

Jag vet folk som blivit anställda som inte ens dykt upp när de skulle börja jobba. Måste jag få värsta jävla surhinken hälld över mig när jag försöker vara lite bättre?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte konstigt om dom blev sura som missade dig!

lisa sa...

nä, jag hade gjort mig bra där, så äckligt duktig som jag är.