lördag, mars 03, 2007

Tack för titten

Jag hade smurfat mig runt i cirklar. Suttit i timmar, klickat och klickat. Från en blogg till en annan. Lite Myspace. Kommentarer, vännersvännersvänner och vilt främmande. Hamnade någonstans. I Malmö kanske. En tjej. Grymt snygg. Grymt snygga foton. Verkade ha ett roligt liv. Skrev bra. Så jag läste rubbet. Tittade på alla fina bilder. Hur länge som helst. Och blev road, underhållen, intellektuellt stimulerad. Sedan hände något. Klockan blev väl kvart över läggdags. Datorn stängdes av. Och jag har aldrig hittat tillbaka.

Det är retligt. Men kanske är det också det som är charmen med det hära internet.

2 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

Hmm... du kanske kan kolla i 'cookies' och sånt... Jag är alltid på jakt efter nya bra bloggar, så meddela mig gärna om du hittar henne igen! :) Eller nåt annat bra.

lisa sa...

fast det var på min bärbara som sedan kraschade dessutom... så några cookies lär inte hittas, bra idé annars. Men man vet aldrig, jag kanske dyker på henne igen?