söndag, april 29, 2007

Tre saker...

Sixes utamaning är härmed antagen!

Tre saker som skrämmer mig:
Ond bråd död
Folk som kör bil fast de inte kan
Fulla kids i gäng

Tre personer som får mig att skratta:
Min man
Mina vänner (de är fler än två)

Tre saker jag älskar:
Snyggt porslin
Min cykel
Min cykeldator

Tre saker jag hatar:
människors oföråga att förstå att alla inte har det lika bra och väl förspänt
borgare
regnblöta manchesterbyxor


Tre saker jag inte förstår:
sport
husdjur
profitkvotens fallande tendens (eller jo, den förstår jag kanske, men jag kan inte förklara den)

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Sladdar
Blå box
Gripmasters (vad gör dom där?)

Tre saker jag gör just nu:
Försöker komma fram till var vi skulle kunna ha ett eventuellet barskåp
Gräddar paj
känner att jag är lite dagen efter.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
förstå tjusningen i att springa
slippa laga matlådor
skriva något som kommer att finnas på papper

Tre saker jag kan göra:
spela piano
beskära träd
knaka i min axelled hur många gånger som helst

Tre saker jag inte kan:
stå bed fötterna helt i golvet och händerna helt i, typ dubbelvikt alltså
anläggningskratta riktigt bra
se ordentligt utan glasögon

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Säkert
Mig
Nya Weeping Willows-skivan

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
anläggningskratta riktigt bra
tålamod
fler växter

Tre favoriträtter:
potatisgratäng
hemgjorda hamburgare
och blodpudding så klart!

Och jag skulle vilja att följande tre också svarade:
Grey Hill
Stursk
Rekan

1 kommentar:

SixesAndSevens sa...

Gripmasters... :D