söndag, juli 01, 2007

hej jag heter Lisa och jag är bokmissbrukare

Kunde inte låta bli. Trots de tolv olästa böckerna i högen, plus tre, plus tre andra som jag inte hämtat ut beställda från cdon´s lömska erbjudande, så slog jag till på fyra från Åhlens. Ge mig ett läslov nu!

Dagens fynd var;
4 x Inger Edelfeldt
De osannolika systrarna Milford av Cecilia Hagen
I skuggan av oron av Kerstin Thorvall, vilken gjorde mig förvirrad över om uruvuda När man skuter arbetare finns i min ägo eller ej
samt Fans av Fredrik Strage

De outhämtade är;
Eriksson, Maria - Mias hemlighet
Olsson, Linda - Nu vill jag sjunga dig milda sånger
Forssberg, Manne - Kukbruk

(mmmm schysst blandning)

Och just nu läses En kort berättelse om traktorer på ukrainska.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Och så tantsnusk! ;)

lisa sa...

Precis! Icke att förglömma! Den är inkluderad i de tre, men borde kanske lyftas fram lite extra!

Helena sa...

Min läslista är också rätt maffig... mest pga din bokbytardag. :)

lisa sa...

Den gjorde sitt till, den där bokbytardagen ja...