måndag, augusti 06, 2007

Hej Annika Norlin!

Jag har räknat ut att du kommer att befinna dig i Götet både på fredag och lördag. Och förmodligen där emellan, eftersom du ska spela med Hello Saferide på fredag och Säkert! på lördag.

Ifall du vill, kan vi kanske hänga där emellan? Vi skulle kunna åka ut till min kolonilott och kanske ta en öl eller två. (Ifall du saknar körsångerska så kan jag alla dina låtar, i alla fall när jag hör dem på skiva, bara så du vet. Det skulle också lösa den prekära situation jag befinner mig i, då jag är för fattig för att se uppträdandet båda dagarna. Jag har biljett till fredag, det behöver du inte bekymra dig om).

Vänliga Hälsningar;
Ett fan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, billigt är det inte precis... Jag har biljett till lördag :-)

lisa sa...

visst är det snordyrt! men man får trösta sig emd att även på en endagsbiljett får man många band för pengarna...

Unknown sa...

är det någon mer skillnad på Hello saferide och Säkert än att säkert är på svenska?

Anonym sa...

Njä det är det väl inte...?

lisa sa...

nix, det är det inte. eller kanske andra musiker, jag vet inte så noga.

lisa, ska du/ni gå både fredag och lördag?

Unknown sa...

det blir bara lördagen för min del, men A går båda dagarna

lisa sa...

Då får jag hålla ögonen öppna efter honom då!