fredag, augusti 10, 2007

Hej ickefestivalbesökare!


Här kommer en halvtidsrapport från WayOutWest;
Ville bara tala om att ni missat något. Hello Saferide var riktigt riktigt bra. Annika Norlin verkade glömma bort texten till If i don´t write this somng someone I love will die lite, men det gjorde inget. Några nya låtar spelades, vilka var bra men man vill ju alltid helst höra det man redan hört. Publiken bestod av fjortonåringar och mig.
Nu är jag hemma och tankar mackor (festivalmat = tokdyrt!) och finöl (ljummen folköl i plastmugg lockar inte). Samt vilar mina stackars fötter. Att stå på hårt plastgolv är inte ergonimiskt.

Snart är det dags igen!

/Lisa, Er vimmelreporter

5 kommentarer:

Saring sa...

YES! GÖTT! Vilken juste rapportering, känns som om jag var där eller åtminstone som om jag skulle vilja vara. Mycket rutinerat och moget att köra festvial à la livsnjutare och helt dissa sunket. GÖTTGÖTTGÖTT!!! Ha en fortsatt bra festival och rocka för mig med!

Anonym sa...

tackar tackar! Jag var på andra sidan dammen med min under-tretton-åring. Picnickade och lyssnade på Salem al Fakir (som han tok-gillar) Annika och lite Laleh. Tänkte höra mer Annika imorgon, men då på rätt sida av dammen. Bättre väder beställt...

Helena sa...

Ah, låter härligt. Själv har jag... eh... diskat väldigt mycket. Okej, du vinner coolast-fredag-tävlingen.

Anonym sa...

haha värsta lyxfestivalbesäökaren som kan kila hem emellanåt och köra lite öl och mat :D

bra rapport - keep em coming

lisa sa...

Festivalen lämpade sig väl för lite vuxenhet och lyx, och det var verklgien gött! Hade jag inte varit så urtrött, hade ni fått en uppdatering när jag kom hem, men det var missinassen.