onsdag, augusti 22, 2007

hjärtat i halsgropen

När jag kom hem och skulle bara ta det lite lugnt framför datorn så fungerade inte en endaste bloggerblogg. Det kändes inte precis lungt. Det kom lite kallsvett. Tur att jag är bra på att förtränga saker. För jag skulle vara moraliskt stöd vid blodgivning, och passade på att kampanja för styrelsen samtidigt, och sedan en bit mat och kanske sommarens sista Samuel Adams Summer Ale. Och jag ville ha en till och en till och ville aldrig gå hem. Men det gjorde jag. Och då fungerade bloggarna igen. Nu kan jag gå och lägga mig och sova gott.

2 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

Apropå att skriva upp vad man läser... Du säger statistik... Vad är det du skriver upp då förrutom titel och författare? *jag vill*

lisa sa...

titel, författare, datum, om det var pappers- eller mp3-bok och kanske lite vad jag tyckte om boken, bara några ord. Och om jag läst den förut. Rekommenderas!