onsdag, oktober 31, 2007

10:54

Klockan är fem i elva och jag har gjort allt jag planerat att göra idag, förutom att baka ut degen som är på skållning. Jag har ingenting jag måste göra förutom att placera mina pensionssparpengar, vilket verkar vara en omöjlighet.

När tiden kommer i allt för stora tomma sjok blir den för mycket.


Uppdaterat: När man har för mycket tid kan man tillslut, efter mycket om och men, få tummen ur och försöka fixa pensionssparandet. Då kan det visa sig att det är ett tekniskt fel som gör att man inte alls kan få det gjort. Inte via dator i alla fall. Det kan vara lite irriterande. Jag får vara vänlig och återkomma i mitten av november (!) då felet kanske skulle vara avhjälpt.

2 kommentarer:

Helena sa...

Vilken tur att det är november nu då! Skrivdags!

lisa sa...

Japp! Äntligen! Eller tja, jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Som att börja skolan eller nå´t.