onsdag, oktober 24, 2007

två tråkiga

Två väldigt tråkiga saker jag borde göra varje dag:

1. Laga och äta lunch. Det är så tråkigt att laga och äta ensam att jag blir tokig.

2. Söka jobb. Åtminstone gå in på amv.se och se så att det inte finns några jobb jag absolut borde söka. Det ger mig väldigt ont i magen. Förlåt om jag är bortskämd bortom det acceptabla, om jag är en ond slapp och slö a-kasseparasit, men jag vill inte jobba som säljare eller personlig assistent. Jag vill få välja lite, lite mer än så.

2 kommentarer:

Helena sa...

Bra knep: Talbok medan du lagar och äter. Eller film till maten, men då försvinner det lätt så mycket tid... :)

Jag vill inte heller jobba som säljare eller personlig assistent. Nästan vad som helst utom det är bättre, jag förstår dig.

lisa sa...

Bra tips där med talbok! det blir rätt mycket talbok för mig ändå, eftersom jag lyssnar istället för att läsa på kvällarna, men lite till är bara bra :)