torsdag, november 08, 2007

IT


Hela internet och allt däromkring och datorer och små modem och ja, allt det där är ju fantastiskt. Men det som verkligen fascinernar mig, det är något helt annat.

Väckarklockan på min mobil ringer fast att mobilen är avstängd!!! Hur kan den veta vad klockan är när den är avstängd?

Och desstuom så har jag en inte precis ny mobil. Jag har en... springer och kollar... Siemens A55. Jag är tredje ägaren och ja, den har varit med mig på jobbet hela sommaren. Och ändå ringer den när det är dags, fast den är avstängd.

Förresten, är det någon som vet om man kan köpa nya skal till såna här mobiler längre? Eller är det helt ute att byta skal, ska man bara köpa en ny mobil istället? Jag vill inte ha en ny, jag tror att mobilerna blir sämre och sämre så att man snabbt ska köpa ny, så jag håller mig till min gamla. Ni kan ju låta bli att skicka mms också, den har nämligen inte ens färgskärm.

Inga kommentarer: