söndag, december 16, 2007

Uthålligt

När jag letade efter recept till whiskytryfflar tidigare idag, hittade jag det här. Inget konstigt med det, men om man läser kommentarerna... Någon undrar hur länge tryfflarna håller sig i kylskåp, och någon annan svarar:

Svar till Sofie: Jag vet inte exakt men jag hade själv mina i 3-4 veckor i kylskåpet och det var inget fel på dem.

Jag undrar mest, hur kan man hålla på tryfflar i tre-fyra veckor? Hur kan man låta bli att äta upp alla på max en vecka? Imponerande och lite konstigt.

3 kommentarer:

johanna sa...

det är så här Lisa, att det finns människor i denna världen som kan ha godis, kakor och annat gott hemma en längre tid utan att äta upp det bums och genast. men jag tror att det är nåt fel på dessa människor, så vi borde snarast tycka synd om dom än att vara imponerade av att dom väntar så länge med att äta upp allt gott!
:o)

lisa sa...

Ja, så måste det vara. Det är dom det är fel på, stackarna!

Anonym sa...

det är synd om människan :o)