måndag, januari 28, 2008

Äckliga gubbjävel på Friskis

Äckliga jävla gubbfanshelvette. Jag går inte och tränar för att någon annan ska ligga och glo på min rumpa. Då hade jag gått någon annan stans, valt ett skyltfönstergym.
Jag vill inte ha några jävla kommentarer om hur jag gör eller inte gör övningarna. Jag behöver inga jävla råd. Jag ska få göra precis hur mycket fel eller rätt jag vill, och du ska bara hålla käften och koncentrera dig på din egen träning, din egen kropp. Inte min.
Tack för att du förstörde precis allt det roliga med att träna. Tack för att du förstörde precis den koncentration och den mur jag varje gång måste bygga upp när jag går in i träningslokalen, för att inte känna mig vare sig fånig eller som ett objekt. Tack för att du satte fokus på att min kropp kanske ändå inte bara var just min, vad det verkar.

Ditt flinande jävla as. Jag hoppas att den statistik som säger att det är män som löper störst risk att bli överfallna och åka på stryk på stan tar ut sin rätt på dig.

10 kommentarer:

Annika sa...

Anmäl honom till friskis styrelse så att han blir utesluten! Han har inte där och göra, helt sjuk!
Jävla fluktare!
mamman

lisa sa...

svårt när man inte vet vem han var, och han säkerligen skulle hävda att han bara "menade väl". Dt är inte så mycket gloendet, som att han tog sig rätten att kommentera mig, som gör mig arg.

Anonym sa...

fy fan! ring lisbeth sallander

Anonym sa...

gubbjävlar ska bara hålla käften. att folk har mage att kommentera andra okända människor när dom tränar är ju bara höjden av psykfallsvarning.

lisa sa...

vad har lisbeth för nummer? :)

Visst är det ltie över gränsen för hur man får bete sig?

SixesAndSevens sa...

Meh. Stog han och SA vad/hur du skulle göra?? Och glodde? Bläää!! Jag skulle fegat i väg och ställt mig i motsatt hörn.

SixesAndSevens sa...

Ska väl tillägga att mina planer på att klpa en hemträningsapparat känns mer befogade än nånsin

Saring sa...

Jävla gubbhällvätte!!! Och du, en annan sak: du är så jävla bra på att bli arg att jag känner mig alldeles upprymd! Tack för kicken hörrö - och nästa gång du ser honom: Be honom dra åt hällvätte och hälsa att om han inte å det snaraste försvinner från jordens yta, kommer jag ner och slår honom på käften!!! Apskaft!

Helena sa...

Usch! Din kropp är, just det, din kropp och därmed basta!

lisa sa...

åh, vad skönt det är att ha en blogg där man kan srkiva av sig och få medhåll! tack!