fredag, augusti 01, 2008

Lite inkompetent.

Jag lyckades i alla fall se att de där plantorna inte skulle vara där. Och de har defenitivt inte stått där hela sommaren. I Luleå verkar det vara sämre ställt med kompetensen hos parkarbetarna.

- Jag har jobbat hela sommaren och sett dem och förstått att de inte hörde hit, men jag har inte vetat vad det är. Jag trodde det var ogräs, kunde aldrig tro att det skulle finnas cannabis i kommunens rabatter, säger Emelie Isaksson.



Om man jobbat hela sommaren och sett något som man tror är ogräs, rycker man inte bort det då?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle ha vattnat på och varit jättespänd på att få se dem skördade en vacker dag, och gå omkring och undrat om det var dom där två hasch-håren som var på besök eftermiddagen före...
/davidinho

lisa sa...

Haha, ja man kanske skulle lurpassat i buskarna i skördetid :)