tisdag, november 11, 2008

Pengar.

Jag blir grymt provocerad av ett visst elektronikföretags reklamblad som kom med tidnignen igår. De basunerar ut att nu, nu kan minsann ALLA köpa en ny laptop! De kostar från 3700. Inte fan kan alla lägga ut de pengarna. Inte jag till exempel, och då är jag ändå inte alls så värst hysteriskt opriviligerad, fattig eller ensamstående morsa. Bara ganska. Avundsjuk på de som har pengar över till en laptop, bara så där, är jag däremot.

Tur att jag ska åka till GeKås imorgon. Där ska jag tröstshoppa väldigt små och väldigt billiga saker.

4 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

GeKås har säkert också laptops. Eller?

Anonym sa...

var glad att inte ert kylskpåp har pajjat så att ni måste låna cash för att fixa ett nytt......

eller bygga om den delen av köket för att det nya skall passa in....

shoppa järnet i Ullared iaf

Per sa...

Har du varit i trakterna idag? utan att säga nåt.

lisa sa...

Ja, men jag hade mamma och bror i släptåg, annars hade jag självklart hört av mig!