fredag, mars 13, 2009

1000

Jag har så klart kommit på 1000 bra blogginlägg att skriva under den här veckan. Men de har tyvärr hamnat bakom saker som sticklingslådor, biologisk bekämpning, växthusstädning, omskolning, sådder och arbetskamrater man måste retas med. Jag har dessutom haft en släng hjärnhinneinflammation, men jobbat ändå. Man vill ju inte vara borta första veckan.

Ikväll ska vi hem till den här killen och hans tjej. Och efter det lär väl de där 1000 inläggen aldrig gå att hitta.

4 kommentarer:

Fundera grönt sa...

Ajdå, just ja, dags för nästa spruta! Tack för påminnelsen! :) Fick du feber alltså? Jag fick det efter första. Ha en trevlig kväll!

lisa sa...

Jag fick lite feber efter första också, men det var värre efter den här. Turligt nog gick det över fort. Känns skönt att ha det gjort.

Fundera grönt sa...

Aha, uj då. Men inte efter andra? Jag kände ingenting då, vad jag minns. Får se hur det går då...

lisa sa...

Efter andra kände jag ingenting, vad jag minns. Skumt.