fredag, april 23, 2010

en liten uppdatering

Det finns inte så mycket tid och energi till övers för tillfället. På vardagarna, efter jobbet, vill jag mest bara sova. På helgerna ser jag till att göra roliga saker. Förre helgen till exempel, inleddes med middag på bästa Kråkans, förtsatte med utflykt till Lousiana, finfina Hotel Maria i Helsingborg, Dunkers Kulturhus med en helt underbar utsällning med Gunnar Smoliansky, samt på Sofiero. Inte konstigt att man blir lite trött...
I övrigt tar den kommande bebisen upp väldigt mycket tankar och slukar det mesta av mitt intellekt. Trots vecka 32 kan jag fortfarande inte fatta att det, om allt går som det ska, ska komma ut en livs levande liten bebis ur mig.
Imorgon bär det av till vad som verkar vara alla småbarnsmammors stora shoppingdröm; GeKås i Ullared.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ofattbart, så är det bara!
Kram mamman