söndag, februari 05, 2006

Big Brother´s watchin´ me?


Det är lite underligt. Jag börjar bli lite orolig. Vart är samhället på väg, hur är det med privatlivet egentligen? Feta Big Brither-vibbar. För hur kan de annars timea så bra? Varför får jag alltid reklam för bindor när jag har mens? Läskigt. Hur fan kan de veta? Jag vet inte om jag vill veta hur de lyckas. Bye bye privatliv. Hur duktiga marknadsföringsansvariga finns det egentligen? Så här långt hade reklamen inte kommit när jag gick på mediaprogrammet, det är då ett som är säkert. Vart är samhället på väg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du också? :) För övrigt var Libresse-proverna helt okej, även om jag aldrig skulle få för mig att köpa så dyra bindor själv.

lisa sa...

något som jag verkligen stör mig på är deras nya kampanj där de låtsas vara politiska och slänger sig med påståenden som att en visst antal procent av alla tjejer är missnöjda med sitt mensskydd. Borde inte det snarare leda till självkritik än något man slår upp på stortavlor över hela stan?