söndag, februari 19, 2006

full trillar lätt omkull


Igår jobbade jag hela dagen. (fast det var lördag). Så på kvällen när jag gick hem till Kurage på förfest var jag lite trött. Jag har ju tidigare diskuterat med El Mango om ju mindre fet man dessto mer påverkad blir man av alkohol. Jag skulle dock vilja lägga till ett kriterium. Efter att ha druckit två (2) stycken folköl och en (1) burk Guiness blev jag igår lite berusad. Visseligen är jag liten och lättpåverkad, men det där tyckte jag var lite väl. Så jag kan nu konstatera att även trötthet hjälper fyllan på traven. Trots att jag försökt kontra det hela med att smälla i mig en halv pizza. Tröttheten tar ut fettet, så att säga.

p.s världens roligaste stavfel i den här texten, som jag låter stå kvar för det var nog det som var pricken över i. d.s

4 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Det verkar som att du fortfarande var full när du skrev detta. ;-) (Erkänn att det passar bättre med en smiley efter första meningen ovan än utan).

Trötthet ska inte underskattas som fylle-hjälpmedel.

lisa sa...

man kan aldrig så noga veta...

lisa sa...

åh eddie!!! I nordengelska eller?

lisa sa...

vi måste be honom ta en sväng med dammsugaren!