måndag, april 03, 2006

det här jobbet vill jag ha!

Styla din trädgård
Homestyling har blivit mycket populärt den senaste tiden och det gäller även trädgården. Nu behöver du inte längre vara expert för att få njuta av en vacker trädgård. Genom att anlita en trädgårdsarkitekt eller trädgårdsdesigner får du hjälp med idéer, planering och plantering. Och om du ska sälja ditt hus kan du låta styla din trädgård innan visningen för att göra ett så gott intryck som möjligt.
(från http://alltombostad.msn.se/gds/5/1699/ )
Jag är skitbra på att rensa ogräs. Och beskära. Kantskärning med gammal hederlig spade går som en dans. Jag är noggran som ingen annan. Och luckra, oj vilken luckrare ajg kan vara, om så krävs! Och i fall hussäljaren vill, kan jag säkert laga deras gräsklippare också. (fast kanske bara om det är en Klippo).
Vem betalar mig dyrt för detta?
Tills dess för jag väl nöja mig med att styla hela bostadsområden, som defenitivt inte är till salu. Däremot fula. Om man nu kan defeniera skräpplockning som styling?

Inga kommentarer: