tisdag, april 04, 2006

kändis läser blogg

Igår fick jag följande mail;

Från: "Jens Ganman"
Ämne:
Datum: Tue, 4 Apr 2006 20:20:59 +0200

Ha-ha! Är jag en "religiös vegan som legat på svensktoppen"?

Moahahaha!

Skenet bedrar, kära ni, skenet bedrar...


Det måste vara för att jag skrivit så här på min Bokblogg. Men när jag skrev det så tänkte jag ju inte alls på att Jens Ganman finns på riktigt. För det gör ju inte dom där författarna. Inte de andra kändisarna heller. Och google finns inte heller, så de kan inte hitta mig. Men det gjorde han. Och han läste min recension, och, framförallt, min kommentar om honom. Ett påstående som visade sig kanske inte riktigt stämma. Jag måste verkligen lära mig att inte tro på allt jag läser! Men visst är det lite coolt, en Riktig Författare, om än djurrättsreligiös, på min blogg! Är inte det en Lassie ehh.. mailade mig, så säg?
p.s sedan mailade han lite mer. d.s

8 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det häftigt? Jag har också råkat ut för något liknande och det känns så overkligt. Trots att jag skrivit på nätet länge så känns det fortfarande inte som att folk faktiskt LÄSER det, särskilt inte kändisar. :)

Cliff Hanger sa...

Ah, en författarlassie på min ära! :-)

Cliff Hanger sa...

Inte för att förringa din mail-lassie, men det är min förbannade plikt att i sammanhanget meddela att jag faktiskt fått mail från Stefan Holm.

lisa sa...

stafan holm... ja, det slår ju högre... eller nej.

Anonym sa...

"alla" får ju mail av Herr Holm så det räknas ej mango ;)

mikebike sa...

men att bli konfronterad av holma in persona och haft flera dagars aslång mailkonversation till följd av grovt häckel räknas väl iallafall? ;)

Cliff Hanger sa...

"In persona" - menar du ansikte mot ansikte alltså? Det har vi i så fall inte fått läsa om på din blogg.

lisa sa...

vid närmare eftertanke så kanske inte sportmänniskor räknas över huvud taget.