söndag, juni 04, 2006

ansiktsbehåring inför stundande sportevenemang!

Jag känner att det här är så bra, att jag måste hjälpa kamrat Mikebike att sprida idén: VM-mustash!. (Jag har ju en så otroligt mycket vidare läsekretsän honom... eller?)
Det är bara att odla fjunen på överläppen, så kan även du dra ditt strå till stacken i fotbollssupportens underbara värld. För oss damer, med inte lika mycket ansiktsbehåring, har jag kommit på ett alternativ: Sympati-spara ena armhålan. Och om inte det får grabbsen att ta guldet, så vet inte jag.
Häng på vettja!

P.s Nej, jag är ju en stor motståndare till alla former av sport utom tävlingar på Friskis och Svettis-golvet, egentligen. Men jag har lovat mig själv att jag ska bli lite vuxen, lägga manken till på allmänbildningsfronten, och göra ett seriöst försök att engagera mig i fotbolls-VM. Hittills har jag läst en hel bok om fotboll, och nu det här. Man kan ju undra var det ska sluta...

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha en skön ide´ att spara i ena armhålan.

:sericea: sa...

mja, ingen armbehåring för mig tack, men får plantera mustaschidén hos killen. han ser ut som en brusig finne med en sådan dock. :o)

Helena sa...

Förresten, har du några tips på vad man måste se i Majorna? Jag tänkte åka dit och turista snart. :)

mikebike sa...

Lisa: tack för reklamen. jag blir mycket stolt. kamrat lisa.

helena: jag skulle säha ALLT. det räcker att ta sig innanför gränsen och bara spankulera fritt. edens majorna kallas det av somliga.

Cliff Hanger sa...

Låter roligt med lång kroppsbehåring i armhålan, gärna med lite rastaflätor i. :-) Försök inte övertala min sambo till dylika idéer bara...

Anonym sa...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»