fredag, juli 28, 2006

pest eller kolera

Jag vet inte vad som är värst. Det faktum att jag kräktes en gång i halvtimmen (förutom mellan fyra och fem då jag sov på badrumsgolvet), eller att jag hade Boten Anna akompanjernades till det, hela natten lång. Undrar nu om jag kommer kräkas varje gång jag hör den, eller börja tänka på den varje gång jag kräks.
Idag har jag träningsvärk i magen och en vätskebrist som inte är av denna värld. Men jag har knixat till en plats i soffan där jag kan ligga och läsa blogg. Tur.

6 kommentarer:

mattiasg sa...

usch! kräkas är inte bra.
hoppas att du blir bättre snart.

Anonym sa...

ajaj, sådana där nätter är inget man önskar sin värsta fiende.

hoppas du får behålla sakerna du äter/dricker idag.

SixesAndSevens sa...

Ååååhhh äckligt!! (Har värsta spyfobin...) Krya på dig som fan!

lisa sa...

har ätit rostmackor och klarat mig! hurra hurra!

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»