onsdag, september 20, 2006

Dr McSerie

Jag skulle ju bara se ett avsnitt till frukosten. Sedan skulle jag få gjort alla de där sakerna som borde bli gjorda. Men nej. Det är dock inte mitt fel. Det är Greys Anatomy´s fel. Och att det blev så ohyggligt spännande. Att de nästan sprängdes i luften. Och så romatiskt. Det blev fyra avsnitt. Och sedan två. Och sedan ett till. Hela dagen ahr ajg refererat allt till hemska olyckor, sjukdomar och annat smaskigt. Och när sambon berättade hur hans dag på jobbet varit, berättade jag vad som hänt i Greys.

Onekligen tycker att Bokmässan inte känns helt helgjutet, om det nu stämmer att säsong tre´s första avsnitt borde finnas att ladda hem snart. Jag undrar om jag över huvud taget ska komma iväg på någon bokmässa i år. Jag har sju avsnitt kvar av säsong två. Det känns väldigt lockande. Och lyxigt. Och samtidigt på tok för få.

Inga kommentarer: