tisdag, oktober 31, 2006

Snyggosoffan


Jag hade tänkt visa den här soffan, som jag såg för en stund sedan i typ Homes & Gardens. Men jag var lite för lat för att resa mig från datorn, hämta tidningen och luska reda på en bild. Ibland blir man dock belönad som lat, för jag hittade bild på Soffan i en anna blogg. Den är så snygg så hälften vore nog. Den är aldeles för snygg för vår lägenhet. Och någon ny lägenhet, för att matcha Soffan, har vi nog inte råd med.

Åh, ser ni?!? Den matchar min blogg!

7 kommentarer:

Hanna sa...

såg också den soffan i ett magasin härrom kvällens. Den är jättefin! Passar visst hemma hos er. Varför skulle den inte det? Den är ju som knorren på grisastoen.

lisa sa...

Jag försöker emst tänka att den inte passar, som en liten tröst för att jag aldrig kommer äga den. Som jag förstått det så produceras den inte, utan det finns bara den. Och inte i Sverige. men visst hade den suttit som en smäck här...

Hanna sa...

Men du! Ragga upp ett fint soffexemplar på holmens och köp bara tyget och klä om istället! Jag följer gärna med på soffletartur!

Anonym sa...

Men en soffa skall ju först och främst vara superbekväm all ligga/sitta i.

denna såg inte direkt liggvänlig ut om jag får dra ned stämningen en stund.

lisa sa...

den är mer att se på än att använda, tror jag.

Bra erbjudande Stursk, men det kommer bli en sprillans ny soffa för oss nu. Är trött på nersuttna, gammalluktande, om än snygga andrahandssoffor...

Hanna sa...

Man ska kunna ligga tre pers i en soffa. Och ändå ha eget utrymme. Det är mitt enda kriterium. Jo, och så djup sittyta.

lisa sa...

Jag är emot djup sittyta för då står mina ben rakt ut...