torsdag, november 29, 2007

Blogga med mat i munnen

Jag äter framför datorn när ajg äter själv numera. SÅ långt har det gått. Jag önskar varje dag att någon skulle uppfinna en slags möbel som gjoder det mer praktiskt än att ha tallriken vis sidan av tangentbordet, samt någon slags tangentbordsskydd, för jag vet ju att jag förr eller senare kommer att spilla. För min del får någon gärna uppfinna ett ultimat lunchpiller också, så man slipper äta lunch.
När jag äter läser jag matbloggar. Det tycker jag passar bra, förutom att man blir lite avundsjuk på all god mat som man inte äter för tillfället.

Idag läste jag det här: den nya fusk-vego-trenden. Mycket bra, tycker jag!

6 kommentarer:

johanna sa...

du får klä in tangentbordet i gladpack eller äta som folk - framför tvn! :o)

lisa sa...

men det är ju inget braaaa på tv, jag blir bara arg när ajg ser på tv.
gladpack är en bra idé! som på pizzerian!

Anonym sa...

äta framför datorn är kung.

brukar göra det rätt ofta, speciellt om man spelar något schysst spel och behöver peta i sig grejjer. Köp ett svart tangentbord då syns inte fläckarna till slut ;)

johanna sa...

arg när du ser på tv? jag blir arg när jag dammsuger men inte av tvn. möljligen för att det är så kassa program o det är det väl mitt på dan då du tittar så nu förstår jag iofs varför du blir arg! :o)
haha ja precis.

Helena sa...

Klart man blir arg på tvn! Jag har ju ingen, men om jag ser hos någon annan finns det massor att bli arg på. Reklam, snedvridna könsbilder (inte bara i rapvideor på MTV...), sällskapets zappande, att man inte kan pausa för att gå på toa, dålig svensk textning, att man inte kan bestämma när saker börjar...

lisa sa...

Speciellt mittpådagen-tv. tacka vet jag hemfulade tv-serier!