onsdag, februari 22, 2006

jättekonstigt


På mjölkpaketets baksida finns just nu en lista med rubriken: 6 anlednignar till att göra tråkiga saker. Men det finns bara med fem punkter på listan.
Jag fattar ingenting, dom borde väl ha märkt detta innan de tryckte det på väldigt många mjölkpaket? Har fått för mig att mjölkpaketstexterna korrekturläses extra noga. Just för att det är så många som läser dem, och det blir så dumt om något inte stämmer. Eller är det något slags skämt som jag inte försår? Gör Arla någon slags test hur många som orkar bry sig? Tyvärr är jag nog en av dem som retar upp mig på det här.
Undras om jag får någonting om jag klagar? Brevbäraren kanske kommer hem med en kasse yoggi? Vågar jag prova?

2 kommentarer:

Thérèse sa...

Klart du ska prova!!

Anonym sa...

Ännu värre är väl "7 ovanliga hobbyer att variera vardagen med" och de listar bara fyra.

Hobbyer, vilken fulstavelse.