måndag, oktober 29, 2007

Äntligen

Efter andra besöket kan jag bara kosntatera: Jag har hittat en favoritfrisör. Det trodde jag aldrig skulle hända. Jag trodde jag var evigt dömt att hoppa runt mellan olika, den ena sämre än den andra, och få fula fluff-fönade frisyrer, alternativt snea luggar.
Min favoritfrisör kommer ihåg mig. Man kan prata om både skinheadmode som det snyggaste och om pelargoner med henne. Man behöver inte ens springa hem och duscha det första man gör när det är färdigklippt.

Det känns riktigt, riktigt bra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

e det hon i backen?

lisa sa...

Hahaha nej. Det här är en som, tyvärr, är betydligt dyrare. Det är enda nackdelen med henne. Har varit lite nyfiken på att gå till hon i backen, men nu har ajg ju hittat min favorit.

Helena sa...

Jag funderar också på att testa en ny frisör nån gång. Nån annan än billigfrisören jag går till nu. Fast det får bli sen om jag blir Stor och Rik nån gång, för nu har jag inte råd...

lisa sa...

Man får klippa sig dyrt och vääääldigt sällan :)

Anonym sa...

hon i backen är lite tjatig men annars rätt ok